joi, 24 februarie 2011

you kiss

YOUR KISS


Doar iubirea n-are margini
Fiindca se naste odata cu mine
Si moare odata cu tine
Iar cand tu plangi
Planf si eu
Pentru ca numai amandoi
Tinandu-ne de mana
Vom trece impreuna
Prin sabie si foc
Prin dragoste,noroc,
Prin ochiuri de lumina
Sau bolti de intuneric
Si din tot ce-avem amandoi
Iubirea ne va fi mereu
Speranta si suspinul
Dorinta si destinul
Sufletul tau si sufletul meu
Impreuna.




Azi-noapte a fost lună plină.
I-am sărutat razele,
Era toată o lumină,
Toată, mai puţin buzele.

Buzele erau de un negru pal
Şi nu aveau nici urmă de contur,
Un negru simplu, chiar banal,
Pată neagră pe-o lună plină. Dur!

N-am întrebat luna ce s-a întâmplat.
Dar, azi te-am văzut, ţi-am sărutat razele.
Erai toată un cer înnorat,
Toată, mai puţin buzele…

Un comentariu:

  1. imi plc ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft ft MOOOLTH :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:.........va iubesck !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere